reklama

Selma a Gildo 3. časť: Návšteva

V minulých častiach zažili Selma a Gildo jedno nepokojné ráno vo svojom byte s vyrezávaným slonom indickým vo veľkosti menšieho terénneho automobilu v predsieni. Selma má šesť prstov na nohe. Gildo má tretiu ruku. Niežeby ich to netešilo, ale neviedia, čo s tým. Všetky nádeje vložia do strážcu zákona, ale zvláštne veci sa dejú aj naďalej...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Selma: Niekto klope na dvere.

Gildo: Tak choď otvoriť.


Selma: Ja? Veď ja ešte neviem, ako budem chodiť so šiestimi prstami.


Gildo: A čo keď niekto zbadá moju ruku?

Selma: Určite ti povie: Prepáčte, ale nepáči sa mi ruka,ktorú máte na chrbte. Veď je to tvoja vec, kde máš ruku. Choď!

Gildo: ...

Selma: Kto je to?!

Gildo: Policajný dôstojník, miláčik! Chce sa s namirozprávať.

Selma: Hneď som tam! Pozvi dôstojníka dnu!

Gildo: Už som ho pozval, drahá! Nezabudni si obuť papuče!

Selma: A ty si daj niečo na seba na seba, Gildo, ja sazatiaľ s dôstojníkom porozprávam.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Gildo: Jasné...

Selma: Vraj máme na balkóne susedkinu mačku!

Gildo: A čo s tým má dôstojník?

Selma: Vraj je tá mačka priviazaná! Susedka sa sťažovala.

Gildo: Povedz dôstojníkovi, že to nie je možné!

Selma: Choď sa radšej pozrieť na balkón! A daj si tenhrubý žltý sveter, je tam zima!“

Gildo: Sú tu dve priviazané mačky!!!

Selma: Tak ich odviaž!

Gildo: Prinesiem ich.

Selma: Gildo? Dôstojník hovorí, že tu cíti plyn! Choď toskontrolovať.

Gildo: Dobre. Mačky som nechal v predsieni.

Selma: Gildo?! Nemali by sme povedať dôstojníkovi o tvojejruke?


Gildo: A prečo o mojej?


Selma: Povedala som mu, že ju máš na chrbte!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Gildo: Tak mu povedz aj to, že máš šesť prstov... Plyn je v poriadku!

Selma: Dôstojník povedal, že sa to teraz deje bežne. Vrajnejaká nová etapa v dejinách ľudstva alebo čo.

Gildo: Vidíš. Ja som ti vravel, že máme pozerať televíznenoviny.

Selma: No dobre, ale prečo ja potom nemám tretiu ruku? Toakože som nejaká zaostalá?

Gildo: Spýtaj sa dôstojníka...

Dôstojník: My.. vy... onedlho dostanete písomné vyrozumenie.

Koniec tretej časti

Barbora Stránská

Barbora Stránská

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autorka má rada zaujímavé príbehy, dobré knižky a filmy. Všetko, čo vyvoláva emócie. Nemá rada neporiadok, ale ani upratovanie. Má rada pekné veci, umenie, ale nejako extra sa mu nerozumie, občas pečie koláče. Zoznam autorových rubrík:  Úplná fikciaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu